Marketing Preferencji Konsumenckich

Cześć kochani !
Szybkie pytanie: Kto z Was zna dokładną definicję marketingu i jest w stanie już teraz odpowiedzieć ?
Jeżeli chcielibyście zapoznać się z takową zapraszam na dzisiejszy wpis. :)

Marketing - jest to biznes widziany z punktu ostatecznego widzenia. Widzenia klienta. Powodzenie biznesu tak naprawdę nie zależy od producenta lecz od klienta. Proces, który zaspokaja potrzeby i wymagania konkretnych osób.

Przedmiotem marketingu są:
-produkty (dobra): samochód, szampon, napoje
-usługi: przejazd pociągiem, porady, informacje
-idee: zdrowy tryb życia, tolerancja, wolność

Kto korzysta z marketingu:
-konsumenci czyli ludzie (klienci indywidualni) niezależnie od wieku, płci
-nabywcy instytucjonalni (klienci instytucjonalni) firmy, instytucje

Teraz troszkę o siatce, którą tak wiele osób uważa za 'piramidę finansową':

Sieć marketingowa - obejmuje firmę oraz jej dostawców, dystrybutorów i klientów z którymi buduje stałe więzi.
Dlaczego budujemy taką siatkę ?
Swojej grupie zawsze powtarzam, że najważniejsze są relacje z klientami. Biznes to nie tylko twarde reguły i gonitwa za pieniędzmi. Biznes to przede wszystkim relacje międzyludzkie. Czy ktokolwiek z Was chciałby aby rekrutowała Was osoba, która jest oschła, nie potrafi Was wysłuchać, kieruje się tylko rządzą pieniądza ?

Praca w social media wymaga odpowiedniego ustawienia profili społecznościowych. W moim przypadku praca, która głównie opiera się na bazie kontaktów na Facebooku musi być bazą solidnie dobranych osób, które mają rozeznanie, lub chcą się rozwijać. Kluczem do sukcesu każdego biznesu jest chęć rozwoju osobistego. Wiecie co jest głównym przesłaniem naszej firmy ? Chęć pomocy innym. Oczywiście znajdą się osoby, które będą Was namawiać, że lepszego biznesu niż nasza firma nie ma. Jednak cała nasza grupa złożona w tym momencie z 248 osób (tylko i aż !) bazuje na prezentacji która rozpoczyna się od słów - chęć niesienia pomocy innym.

Żyjemy w czasach, gdzie wszystko co nas otacza jest marketingiem. Dlaczego więc nie stać się jednym z jego twórców ?

Do tych którzy działają w firmach sprzedażowych: odpowiedzcie sobie szczerze ile zarobiliście, w jakim czasie i czy w tym momencie macie wypracowany zarobek pasywny. Czy firma udostępniła Wam darmowe szkolenia z ekspertami ? Nie mówimy tu o pomocy liderów. Mowa o ludziach, którzy prywatnie udzielają szkoleń na międzynarodowych arenach.

Powiedzcie skąd czerpiecie motywację i pozytywną energię. Pamiętajcie, że pod żadnym pozorem nie skupiamy się na tej negatywnej. Po co zaśmiecać sobie głowę nie potrzebnymi sprawami, kiedy mamy tyle nowych pozytywnych, solidnych możliwości przed sobą.

Na koniec króciutkie podsumowanie: Nikt nie jest idealny, każdy szuka własnego ja. Marketing jest na tyle szeroko rozwiniętym procesem, że każdy może opanować jego zasady i działać. Nie przyjmuję do wiadomości odpowiedzi takich jak - to nie jest dla mnie. Blokady istnieją tylko w wyobraźni.

Pamiętajcie: nie ma rzeczy nie możliwych !

Pozdrawiam,
Klaudia.

Komentarze

Popularne posty