The past and the future

Cześć kochani !
Jako osoba pracująca online mam pewne zobowiązania. Zaliczamy do tego między innymi motywację innych osób, intrygę i rozwój osobisty. Mój dotychczas prywatny Facebook stał się głównym narzędziem pracy. Nie mogę udostępniać zdjęć z imprezy, takich które odbiegają od 'biznesowego wyglądu'. 
Do rzeczy.
Przeglądając mojego snapchata znalazłam u kolegi ze Stanów Zjednoczonych bardzo intrygujące zdjęcie. Jest to anegdotka o najbogatszym człowieku świata - Bill Gates. 

Po posiłku w restauracji Bill zostawił kelnerowi napiwek w wysokości 5 dolarów. Zdziwiony kelner popatrzył na niego jednak nie śmiał nic powiedzieć. Bill spostrzegł że coś jest nie tak i zapytał o co chodzi. 
Kelner odpowiedział, że jest zmieszany ponieważ córka Bill'a siedząc przy ty samym stoliku dała 500 dolarów napiwku, a on jej ojciec i najbogatszy człowiek świata zostawił tylko 5. 
Bill uśmiechnął się i powiedział kilka bardzo znaczących słów: 
'Ona jest córką najbogatszego człowieka na świecie. Ja jestem syna stolarza'. 

Jak odbieracie to przesłanie ? 
Moim zdaniem pamięć o przeszłości to najlepsza szkoła życia. Jeżeli dostałeś wszystko - doceń, wykorzystaj otrzymany potencjał. 
Jeżeli musiałeś na wszystko zapracować - posiadasz umiejętność doceniania najmniejszego szczegółu. 
Kochani nie jest rzeczą ważną to z jakiej klasy socjalnej pochodzimy. Ważne jest to jakimi jesteśmy ludźmi. Ile wynieśliśmy z naszej przeszłości. I co chcemy zmienić w przyszłości. Wszystko jest w naszych rękach. Przeszłość pozostanie bez zmian, przyszłość może ulec wielu zmianom - na lepsze ! 
Wyznaczmy sobie cele i cierpliwie, systematycznie każdego dnia róbmy mały krok w ich stronę. 


Komentarze

Popularne posty