New chapter

English version below
Cześć kochani !
Chwile mnie tutaj nie było. Myślałam nad koncepcją bloga. Czy jest sens prowadzić swój kącik, gdzie będę mogła spróbować swoich sił. Postanowiłam, że nie będę go wykorzystywać w celach zarobkowych. Będę przekazywać wam świat z mojego punktu widzenia. Z punktu widzenia 20-latki, która mieszka na wyspach.
Wiem, że jest kilka ciekawskich osób, które miały w zwyczaju bardzo interesować się moim życiem, także kochani hejterzy - zapraszam ! Myślę, że cała idea tego bloga przybliży wam sposób mojego myślenia i będą ploteczki ! Kto z was nie lubi ploteczek ? ;)

Tyle się działo, nawet nie wiem od czego zacząć. Może zacznę od szkoły.
Obecnie jestem studentką w West College Scotland na kampusie w Paisley. Kończę kurs, który nosi nazwę NC Business. W przyszłym roku podejmę kurs, który będzie nosił nazwę HNC Business (Higher National Certificate). Myślę, że jest to coś jak polska matura. Obrałam długą i ciężką ścieżkę edukacyjną i zawodową. Postanowiłam zostać prawnikiem biznesowym ! Bam. Wiem, że się tego nie spodziewaliście. Osoby, które mnie lepiej znają, wiedzą że utrudnianie sobie życia stało się moim hobby :) Jaki sukces przychodzi, kiedy obierzemy tą łatwiejszą drogę ? Według mnie bardzo znikomy.

Ziomki poziomki ;)
Nigdy prze nigdy nikt nie zdoła zastąpić mojej imprezowej ekipy z Krakowa, którą kocham i nigdy nie przestanę. Tylko z nimi jestem w stanie pokazać moje alter ego i tańczyć przeszło 9 godzin na szpilkach. Nie szukałam znajomych, bo wiem że po ukończeniu studiów podejmę szybką decyzję o powrocie do Polski. Ci, którzy się pojawili są obecni w moim życiu i wspierają mnie w tym monotonnym życiu w Szkocji.

Miłości
Hejterzy, wy najlepiej wiecie ile to mężczyzn już się przez moje życie przewinęło ;) Żaden nie zaznał w nim miejsca na dłużej, więc jestem hot 20 do wzięcia :D mój ulubiony slogan ostatnio ;)
Czy to problem tkwi we mnie? Czy mam za duże wymagania ? Czy nie potrafię jeszcze zbudować dojrzałego związku ? Nie wiem. Ale teraz gdy emocje opadły, i pisząc to jestem opanowana myślę, że najwięcej z siebie daje, kiedy jestem sama. Jestem typem romantyczki, więc gdy zaczynam się zauroczać, totalnie tracę głowę.

Kiedy przyjadę do Polski ? Nie wiem. Chcę opanować i wprowadzić w życie moje biznesowe plany, których zdradzać nie będę. Jak tylko będę pewna, że wylot do Polski niczego nie zatrzyma ani nie przesunie w czasie wtedy się zjawię. Napewno zobaczycie to portalach społecznościowych. W końcu Gabi i Bunia zrobią wielki come back !

Ostatnia ploteczka na dziś. Nauczyłam się pić wino. Już nikt mi nie zarzuci, że piję jak facet - same browary ! :)

xoxo K.

Hi everyone !
It's been a while since I was here. I was thinking a lot about what this blog should be. If there's any sense to keep posting. Anyway, I've decided to don't make money here. This is going to be my personal website when I can tell you a lot of things about how I see the world. How 20 years old girl can see completely different world as I am living in the United Kingdom.
I know a few people used to be very much interested in my life, so dear heaters- you are all so welcome to come and check it up on me here. I think this blog will help you to understand how I see the world and of course there are going to be a lot of gossips. Come on, who doesn't love gossips? ;)

So much happened, I don't even know where to start. Maybe with school.
Currently I am a student at West College Scotland on Paisley campus. I am about to end NC Business course. In next year I decided to continue this way and do HNC Business. I chose difficult and long way in educational and occupational meaning. I am going to be a business lawyer ! Yes. Many of you haven't expected something like this coming. People who know me closer know, that making my life harder became my hobby. What sucess can we achieve when we go the easiest way ?

Friends.
No one will ever be able to replace my party squad from Krakow, which I truly love and I will never stop loving them. Only with them I am capable of dancing in high heel for over 9 hours. I never looked for friends in Scotland, because I know that after I finish university I'll go back to Poland for good. Those, who found me are with me. They really support me in this boring life here.

Love
Dear heaters - only you guys know how many boys have been in my life. None of them stayed for a longer time, so yes I am single.
Is it the problem with me ? Do I have too high standards ? Can't I build a serious relationship ? I don't really know. Now, when my nerves are calm after the last broke up, I know that I can get the most from life when I'm alone. I am a romantic type, so when I feel something I'm totally out of blue.

Last gossip for today - I've learnt how dring wine. No one will ever tell me again that I'm acting like a guy drinking only beers.

xoxo K.

I guess I haven't changed so much since the last time here ;) 


Komentarze

Popularne posty